وزیراعظم کے ریلیف کے اعلان؟ حکومت نے رات گئے پٹرول کی قیمتیں بڑھا دیں، کتنی؟؟

اسلام آباد ، نیوز ڈیسک

وزیراعظم عمران خان کی جانب سے عوام کے لئے ریلیف کے صرف ایک روز بعد حکومت نے رات گئے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافہ کردیا اور آج پیٹرول کی قیمت میں 8.03 روپے فی لیٹر بڑھا دی گئی ہے –

میڈیا رپورٹس کے مطاق وزارت خزانہ کے نوٹیفکیشن کے مطابق اضافے کے بعد پیٹرول کی نئی قیمت 145.82 روپے فی لیٹر ہوگئی ہے۔ نوٹیفکیشن میں کہا گیا ہے کہ اضافہ 5 نومبر سے نافذ العمل ہوگا۔ اسی طرح ہائی اسپیڈ ڈیزل کی قیمت میں 8 روپے 14 پیسے فی لیٹر کا اضافہ ہوا ہے اور اب اس کی قیمت 142 روپے 62 پیسے فی لیٹر ہوگی۔ لائٹ ڈیزل آئل کی قیمت 5 روپے 72 پیسے اضافے کے بعد 114.07 روپے فی لیٹر جبکہ مٹی کے تیل کی قیمت 6 روپے 27 پیسے اضافے کے بعد 116.53 روپے فی لیٹر ہو گئی ہے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق جاری کردہ نوٹیفکیشن میں کہا گیا کہ ’’یکم نومبر 2021 کو وزیراعظم نے اوگرا اور فنانس ڈویژن کی تجاویز سے اتفاق نہیں کیا تھا اور قیمتیں برقرار رکھنے کی ہدایت کی تھی جیسا کہ 16 اکتوبر 2021 کو مطلع کیا گیا تھا‘‘۔ حکومت نے “سیلز ٹیکس اور پیٹرولیم لیوی میں ایڈجسٹمنٹ کرنے کے بعد زیادہ تر دباؤ کو جذب کیا ہے،” اس نے مزید کہا کہ دوسری صورت میں، قیمتیں موجودہ نرخوں سے کہیں زیادہ ہوتیں۔ وزارت نے کہا، “16 اکتوبر 2021 کو پٹرولیم کی قیمتوں کو برقرار رکھنے میں کچھ بنیادی خدشات تھے مثال کے طور پر لاگت کی مختصر وصولی کی وجہ سے نقد بہاؤ کے مسائل”۔ نوٹیفکیشن کے مطابق پہلے سے نوٹیفکیشن کی گئی پٹرولیم قیمتوں میں، حکومت نے صارفین کو پہلے ہی اہم ریلیف فراہم کیا تھا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں